Jeśli masz problem z kupnem truskawek, POPROŚ O POMOC OSOBĘ DOROSŁĄ!!
NIE DOKONUJ ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET JEŚLI NIE MASZ UKOŃCZONYCH 18 LAT LUB BEZ POZWOLENIA RODZICÓW.Zminimalizuje to szansę niepowodzenia operacji i utraty pieniędzy!
Jeśli nie przyszedł SMS z kodem, napisz do Allopass: Link do formularza
Jeśli przyszedł kod, ale nie działa, również skontaktuj się z Allopass.
Jeśli wpisałeś/aś kod na stronie i transakcja została zatwierdzona, ale w grze nie otrzymałeś truskawek, napisz do administracji. >>>>>> Informacje jak skontaktować się z Atelier 801 <<<<<< Ostatnio edytowany 07/03/2015 20:44 |
#2 | ||
Wiele myszek ma problemy z kupowaniem Truskawek i szuka pomocy na forum. Zanim jednak założysz wątek z pytaniem lub zażaleniem na ten temat, przeczytaj uważnie instrukcję i upewnij się, że wszystkie czynności wykonałeś prawidłowo!
Aby móc kupić truskawki, musisz najpierw podać swój adres e-mail. Szczegółowa instrukcja przypisywania adresu mailowego do konta w Transformice znajduje się tutaj: Topic-256451 1. Klikamy w grze MENU i wchodzimy do Sklepu. 2. W sklepie klikamy na "Kup Fraises". 3. Wybieramy interesującą nas opcję z podanych: (Ilość Truskawek za daną kwotę może różnić się od ilości na poniższym obrazku) Opcje po lewej wymagają konta Paypal lub bankowego, po prawej mamy dostępne opcje płatności poprzez SMS. Ponieważ zdecydowana wiekszość z Was wybiera płatność SMSem, dalsza część instrukcji będzie właśnie tej dotyczyła. 4. Po wybraniu ilości Truskawek i kliknięciu odpowiedniej opcji, pokaże nam się takie okienko: Tłumaczenie: "Płatność w trakcie... Proszę postępować według instrukcji Nie zamykaj tego okna dopóki transakcja nie zostanie potwierdzona Wskazówka: Jeśli żadna strona się nie pokazała, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki lub wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek! Możesz też skopiować poniższy link bezpośrednio do przeglądarki" NIE ZAMYKAJ TEGO OKNA!! 5. Równocześnie powinna otworzyć się w naszej przeglądarce strona Allopass, a pośrodku to: Należy postępować według instrukcji i wysłać SMSa o treści PASS na numer 7555 Otrzymasz SMS zwrotny z unikalnym i jednorazowym kodem. Wpisz kod w okienku na stronie (tam, gdzie na szaro napisane jest "CODE") i kliknij OK. 6. Jeśli wszystko poszło dobrze, w przeglądarce pojawi się taka informacja: 7. W grze zamiast okna z napisem "Payment in process..." powinna pojawić się informacja o ilości zakupionych truskawek: I to wszystko! Pamiętajcie, aby przez cały ten proces NIE WYŁĄCZAĆ ŻADNEGO OKNA!!! Ostatnio edytowany 13/06/2014 14:25 |
#3 | ||
F.A.Q. - czyli najczęściej zadawane pytania:
Waluta wyświetlana jest inna niż PLN (złoty polski)! Serwer gry determinuje walutę na podstawie Twojego adresu IP. Waluta zostanie dostosowana do kraju, w którym się znajdujesz. Mieszkam w Polsce, ale waluta jest inna niż PLN! System błędnie odczytał twój adres IP lub Twoje IP faktycznie wskazuje błędną lokalizację. Skontaktuj się z dostawcą internetu! Nie wyświetlają mi się opcje płatności SMSem, a dostępna waluta to wyłącznie dolary! Twój adres IP nie jest rozpoznawany przez serwer gry. Skontaktuj się z dostawcą swojego internetu! Wysłałem jednego SMSa o treści "PASS" i nic. Czy powinienem wysłać go jeszcze raz?NIE!! Jeśli wyslesz kolejną wiadomość, kwota zostanie naliczona podwójnie! Upewnij się, że postępowałeś zgodnie z instrukcją kupowania Truskawek. Jeśli tak, odczekaj jeszcze jakiś czas na wiadomość zwrotną; Twoja sieć może być przeciążona. Dostaję bład #3! Co robić?! Wygląda na to, że problem leży po stronie Google Chrome i jednej z jego ostatnich aktualizacji. Spróbuj użyć innej przeglądarki. Dostaję bład #8! Co robić?! Wystąpił błąd z kodem jednorazowym wpisywanym w przeglądarce. Skontaktuj się z Allopass podając swój numer telefonu i datę wysłania wiadomości (opcja płatności to "Premium Text Message") Wysłałem SMS, wpisałem w przeglądarce, zabrało mi pieniądze, ale nie mam truskawek! Odczekaj 24 godziny. Jeśli nadal ich nie otrzymasz, Skontaktuj się z Allopass. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz