Truskawki


Jeśli masz problem z kupnem truskawek, POPROŚ O POMOC OSOBĘ DOROSŁĄ!!

NIE DOKONUJ ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET JEŚLI NIE MASZ UKOŃCZONYCH 18 LAT LUB BEZ POZWOLENIA RODZICÓW.Zminimalizuje to szansę niepowodzenia operacji i utraty pieniędzy!









Jeśli nie przyszedł SMS z kodemnapisz do AllopassLink do formularza
  • Z listy wybierz "Premieum Text Message"
  • Kliknij "Następnie"
  • Podając adres e-mail na który chcesz otrzymać odpowiedź
  • Opisz problem
  • Podaj swój numer telefonu oraz nazwę gry, do której próbowałeś/aś kupić walutę (Transformice)


Jeśli przyszedł kod, ale nie działa, również skontaktuj się z Allopass.



Jeśli wpisałeś/aś kod na stronie i transakcja została zatwierdzona, ale w grze nie otrzymałeś truskawek, napisz do administracji. 
>>>>>> Informacje jak skontaktować się z Atelier 801 <<<<<<

Ostatnio edytowany 07/03/2015 20:44
#2
Wiele myszek ma problemy z kupowaniem Truskawek i szuka pomocy na forum. Zanim jednak założysz wątek z pytaniem lub zażaleniem na ten temat, przeczytaj uważnie instrukcję i upewnij się, że wszystkie czynności wykonałeś prawidłowo!

Aby móc kupić truskawki, musisz najpierw podać swój adres e-mail. Szczegółowa instrukcja przypisywania adresu mailowego do konta w Transformice znajduje się tutaj: Topic-256451

1. Klikamy w grze MENU i wchodzimy do Sklepu.
http://i.imgur.com/JupGh5t.png

2. W sklepie klikamy na "Kup Fraises".
http://i.imgur.com/Fi0lFxc.png

3. Wybieramy interesującą nas opcję z podanych:
(Ilość Truskawek za daną kwotę może różnić się od ilości na poniższym obrazku)
http://i.imgur.com/qk2mHi7.png
Opcje po lewej wymagają konta Paypal lub bankowego, po prawej mamy dostępne opcje płatności poprzez SMS. Ponieważ zdecydowana wiekszość z Was wybiera płatność SMSem, dalsza część instrukcji będzie właśnie tej dotyczyła.


4. Po wybraniu ilości Truskawek i kliknięciu odpowiedniej opcji, pokaże nam się takie okienko:
http://i.imgur.com/bxzxvUj.png
Tłumaczenie: "Płatność w trakcie...
Proszę postępować według instrukcji

Nie zamykaj tego okna dopóki transakcja nie zostanie potwierdzona

Wskazówka: Jeśli żadna strona się nie pokazała, spróbuj skorzystać z innej przeglądarki lub wyłączyć blokowanie wyskakujących okienek! Możesz też skopiować poniższy link bezpośrednio do przeglądarki
"

NIE ZAMYKAJ TEGO OKNA!!

5. Równocześnie powinna otworzyć się w naszej przeglądarce strona Allopass, a pośrodku to:
http://i.imgur.com/YtUUYTZ.png
Należy postępować według instrukcji i wysłać SMSa o treści PASS na numer 7555

Otrzymasz SMS zwrotny z unikalnym i jednorazowym kodem. Wpisz kod w okienku na stronie (tam, gdzie na szaro napisane jest "CODE") i kliknij OK.

6. Jeśli wszystko poszło dobrze, w przeglądarce pojawi się taka informacja:
http://i.imgur.com/Y7d5YvV.jpg



7. W grze zamiast okna z napisem "Payment in process..." powinna pojawić się informacja o ilości zakupionych truskawek:
http://i.imgur.com/p7e1kjK.png

I to wszystko!

Pamiętajcie, aby przez cały ten proces NIE WYŁĄCZAĆ ŻADNEGO OKNA!!!

Ostatnio edytowany 13/06/2014 14:25
#3
F.A.Q. - czyli najczęściej zadawane pytania:


Waluta wyświetlana jest inna niż PLN (złoty polski)!
Serwer gry determinuje walutę na podstawie Twojego adresu IP. Waluta zostanie dostosowana do kraju, w którym się znajdujesz.

Mieszkam w Polsce, ale waluta jest inna niż PLN!
System błędnie odczytał twój adres IP lub Twoje IP faktycznie wskazuje błędną lokalizację. Skontaktuj się z dostawcą internetu!

Nie wyświetlają mi się opcje płatności SMSem, a dostępna waluta to wyłącznie dolary!
Twój adres IP nie jest rozpoznawany przez serwer gry. Skontaktuj się z dostawcą swojego internetu!

Wysłałem jednego SMSa o treści "PASS" i nic. Czy powinienem wysłać go jeszcze raz?
NIE!! Jeśli wyslesz kolejną wiadomość, kwota zostanie naliczona podwójnie! Upewnij się, że postępowałeś zgodnie z instrukcją kupowania Truskawek. Jeśli tak, odczekaj jeszcze jakiś czas na wiadomość zwrotną; Twoja sieć może być przeciążona.

Dostaję bład #3! Co robić?!
Wygląda na to, że problem leży po stronie Google Chrome i jednej z jego ostatnich aktualizacji. Spróbuj użyć innej przeglądarki.

Dostaję bład #8! Co robić?!
Wystąpił błąd z kodem jednorazowym wpisywanym w przeglądarce. Skontaktuj się z Allopass podając swój numer telefonu i datę wysłania wiadomości (opcja płatności to "Premium Text Message")

Wysłałem SMS, wpisałem w przeglądarce, zabrało mi pieniądze, ale nie mam truskawek!
Odczekaj 24 godziny. Jeśli nadal ich nie otrzymasz, Skontaktuj się z Allopass.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz